Sıkça Sorulan Sorular
İşimiz hediye göndermek olduğu için zaten böyle birşey söz konusu değildir. Firmamız e-fatura mükellefi olup fatura sizin e-mail adresinize gelmekte, hediye gönderdiğiniz kişiye ürünler üzerinde ya da ayrıca herhangi bir fiyat bilgisi ve/veya fatura hiçbir şekilde iletilmemektedir.
Tabi ki, sipariş esnasında hediye kartı seçebileceğiniz HelloCard seçenekler bölümümüz ve sonrasında bu kart üzerine yazmak istediğiniz notunuzu yazabileceğiniz notlar kısmı mevcuttur. Bu adımları izleyerek hediye kutunuzu özelleştirebilir ve notunuzu kutunuza ekleyerek sevdiklerinizi mutlu edebilirsiniz.
Hayır, Hediye kutularımız ekstra özel bir koliye konularak kargo firmasına teslim edilmektedir, dolayısıyla kutunun direk zarar görmesi mümkün değildir. İçerisindeki ürünler özel tırtıklı kağıt içerisinde özenle oturtulmakta ve kıpırdamaması sağlanmaktadır. Özel bir durum olup kargonuz hasarlı gelir ise mutlaka tutanak tutulmasınını rica ederiz. Tutanak tutulan hasarlı kargolarda ürün değişimi birebir yapılmaktadır. (Stok durumuna göre özel durumlarda mutlaka müşterimize bilgi vermekteyiz)
İşimizin en sevdiğimiz yanı sizin talepleriniz doğrultusunda özel kutular tasarlamak. Kurumsal bir etkinliğiniz için hediye kutusu tasarlatabilirsiniz ya da çalışanlarınıza bayram, yeni yıl gibi özel zamanlar için hediye kutuları organize edebilirsiniz.
Tüm bunların yanı sıra yeni işe giren bir personeliniz için güzel bir ofise hoş geldin kutusu tasarlayabilir ya da beraberce yeni terfi alan birinin terfisini güzel ve anlamlı bir kutu ile beraber kutlayabiliriz. Yanı sıra yeni doğum yapan personelleriniz için Bebek Hediye Kutularımızı inceleyebilirsiniz, talepleriniz doğrultusunda yepyeni bebek kutuları da sizler için organize edebiliriz.
İrtibata geçmek için lütfen; kurumsal@hellobox.com.tr adresine bilgilerinizi gönderiniz, ya da dilerseniz 444 2 478 numaralı telefondan bizleri arayarak taleplerinizi iletebilirsiniz.
Siparişinizin ödemesini kredi kartı ya da havale yoluyla yapabilirsiniz. Sitemiz yüksek güvenlik ile kredi kartı alışverişine açıktır, kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde sistemimizde saklanmamaktadır. Güvenle alışveriş yapabilirsiniz.
Evet, Kredi kartıyla yaptığınız alışverişlerde Tüm kredi kartlarıyla 12 aya varan taksit seçeneği imkanı ile uygun vade farklarıyla ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.
Kapıda ödeme seçeneğimiz yoktur, operasyonumuz gereği kapıda ödeme seçeneğine şimdilik ihtiyaç duymuyoruz. Havale yöntemi ile dilerseniz ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.
Havale yolu ile iletişim bilgilerimizdeki hesabımıza yapılan ödemeler bankanız tarafından hesabımıza ödeme aktarıldığı zaman siparişiniz onaylanır ve size mail olarak onaylandı bilgisi iletilir.
Ödeme yöntemi olarak Havale seçeneği seçip hesabımıza ödeme yapılmadığı ya da bankanız tarafından ödemenin hesabımıza aktarılmadığı takdirde gönderim yapılmayacaktır.
Havale ile ödemelerde alıcı kişi bölümüne ticari unvanımız olan "Magriso Yatırım ve Turizm Anonim Şirketi" IBAN: TR20 0011 1000 0000 0088 3609 40 Banka adı: QNB Finansbank yazmanızı rica ederiz.
Hafta içi saat 16:00 ya kadar verilen siparişleriniz aynı gün anlaşmalı kargo firmamız olan kargo ya verilir. Sizlere gönderim sağlandığında e-mail ile bilgi verilecektir, kargo ile gönderilen gönderilerinizde SMS ve e-mail ile sizlere takip numarası iletilecektir. Bu sebeple sipariş verirken kendi cep telefonunuzu ve e-mail adresinizi doğru yazdığınızdan lütfen emin olunuz.
Hafta içi saat 16:00 dan sonra verilen siparişler ertesi gün kargolanır.
Cuma günü 16:00 dan sonra verilen siparişler ve Cumartesi / Pazar günleri verilen siparişler Pazartesi günü kargoya verilir.
İstanbul için hafta içi saat 15:00 ye kadar verilen siparişleriniz aynı gün kurye ile gönderilebilmektedir. Bu hizmet ekstra ücret farkı ile verilmektedir. Satın alma işleminiz sırasında opsiyon olarak sizlere sunulmaktadır. Bu hizmet resmi tatil günlerinde ve Pazar günleri sağlanamamaktadır. Bu günlerde bu hizmeti seçmeniz durumunda siparişiniz bir sonraki iş gününde kurye ile teslim edilecektir.
"Aynı Gün Teslimat" ile oluşturulan siparişler, alıcı ürünü kabul etmez/yerinde yok ise , adresimize geri gönderilmektedir. Kurye dönüş iadesi ek ücrete tâbidir. İstanbul içerisinde "Aynı Gün Teslimat" seçeneğini seçerek dilerseniz takvim üzerinden istediğiniz teslimat gününü belirtebilirsiniz.
Hediyenizin özel bir günde ulaşmasını istiyorsanız bunu bize sipariş esnasında tarih seçerek belirtmeniz yeterlidir. Sipariş çıkışınız bizlere kargoların verdiği teslim tarihleri göz önüne alınarak bu güne göre organize edilecektir.
Elbette, sipariş oluştururken teslimat notu kısmına kargolanmasını istediğiniz tarihi yazabilirsiniz. Arkadaşınızın doğum günü, terfisi ya da özel bir gün için önceden sipariş vererek, teslim edilmesini istediğiniz günü yazarsanız kargo çıkışınız bu özel gün dikkate alınarak yapılacak ve tüm aşamalar sizlere e-mail ve sms ile aktarılacaktır.
Gönderinizin mutlaka kurye ile gitmesini istiyorsanız ve ileri bir tarih seçmek istiyorsanız, kurye seçeneğini seçerek bize teslim edilmesini istediğiniz günü takvim üzerinden belirtmeniz yeterlidir, ayrıca siparişiniz esnasında tüm notlarınızı yazabileceğiniz bir ekran bulunmaktadır.
Saat 16:00 ya kadar verdiğiniz İstanbul içi siparişleriniz, olağanüstü haller dışında ertesi iş günü adresinize teslim edilir. Gönderimler İstanbul ilinden yapılmaktadır. Ayrıca Ankara, Bursa, İzmir gibi illere de genellikle ertesi gün teslimat yapılmaktadır.
Şehir merkezleri için 600 km civarındaki İllere 1 iş günü, 600-1200 km uzaklıktaki yerlere 2 iş günü 1200 km ve üzeri yerlere 3 iş günü şeklinde teslimat adresinize göre hesaplama yapabilirsiniz.
Dağıtım saatleri 09:00-18:00 arasındadır. Bu saatler aralığında belirli bir saat içerisinde teslimat talebi kargo şirketi tarafından kabul edilmemektedir.
Siparişiniz gün içerisinde kargoya teslim edildikten sonra kargo takip numaranız aynı gün akşam saatlerinde, belirttiğiniz cep telefonuna sms / ve e-mail ile iletilecektir. Sonrasında sipariş takip ekranından kargonuzu takip edebilirsiniz.
3 iş günü içinde teslim almadığınız siparişleriniz bize geri gönderilir. Hediyenin alınmaması ya da kabul edilmemesinden HelloBox firması mesul değildir. İade gelen kargolarda 2. kargo çıkışlarından gönderici mesuldür.
Ayrıca şirket ya da site gibi adreslere gönderilen kargolar şirket ya da site güvenlik görevlileri ya da şirketlerin muhaberat birimleri tarafından teslim alınmış ancak alıcınıza henüz ulaşmamış olabilir. Bu durumda kargonuz takip sisteminde teslim edilmiş görünür ancak teslim alan kişi adı farklı bir şahıs adı olabilir. Teyit etmek amaçlı teslimat adresindeki dağıtım yapan Yurtiçi Kargo şubesiyle görüşebilir ya da alıcınızla irtibata geçerek kargonuzun durumunu öğrenebilirsiniz.
Kurumsal müşterilerimiz için ayrı olarak destek olan bir ekibimiz mevcuttur. Tüm taleplerinizi bizlere kurumsal@hellobox.com.tr adresinden iletebilirsiniz.
Kurumsal siparişleriniz için bizlere kurumsal@hellobox.com.tr mail adresimizden ya da 444 2 478 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz. Sipariş vermek istediğiniz hediye kutusunu ve adedini bizlere bildirmeniz ya da istediğiniz ürünleri web sitemizde bulamadıysanız bize yazmanız yeterlidir. Taleplerinize kurumsal satış ekibimiz en kısa sürede dönüş sağlayacaktır.
Tüm ürünler üzerine logolama yapılabilmektedir. Her ürün için logolama adedi farklılık göstermekte olup detaylar için bizlere ulaşmanız yeterlidir. Taleplerinizi logonuz ve ürün bilgisi ile bizlere kurumsal@hellobox.com.tr adresinden iletebilir ya da 444 2 478 numaralı telefonumuzu arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz .
Hediye Notu güncellemeleri için sipariş numaranız ile birlikte yeni hediye notunuzu hello@hellobox.com.tr ye e-posta göndermeniz halinde siparişiniz henüz hazırlık aşamasında ise notunuzda güncelleme yapılacaktır. Hediye kutunuzun çıkışı gerçekleşmiş ise not güncellemesi yapılamamaktadır, bu durumda tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır.
Değiştirmek istediğiniz adresi hello@hellobox.com.tr e-posta adresine sipariş numarasıyla beraber göndermeniz yeterlidir.
Siparişiniz sonrasında faturanız otomatik olarak sistem üzerinden oluşturulmakta ve sizin mail adresinize iletilmektedir. Faturanın hediye ile gönderimi ya da alıcıya mail ile gönderim söz konusu değildir. Faturanız sizlere ulaşmadıysa muhasebe@magriso.com.tr mail adresi ile iletişime geçmeniz yeterlidir.